loading...
آسمانی

فن شیان مردی در قرن 21 میلادی است که ناگهان خود را چون نوزادی تازه متولد شده در یکی از دورههای چین باستان مییابد. شان در مواجهه با فشار مدیریتی ناشی از ازدواج و حرفه خود سخت میکوشد تا تعادلی برقرار کند اما موفق نمیشود. تعامل بیشتر با فالوورها علاوه بر این که باعث میشود تا فالوورها بیشتر به پیج شما علاقهمند شوند، باعث میشود در قسمت اکسپلور افراد بیشتری وارد شوید. در مسابقههای اینستاگرام به واسطهی شروطی که برای شرکت دادن مخاطبان در قرعهکشی گذاشته میشه اعم از تگ کردن، فرستادن، استوری کردن(روش جدیدی که سادهتره و با استقبال بیشتری مواجه شده)، فالوو کردن و… هر چه بازدید استوریها بیشتر باشد، استوریهایتان به تعداد بیشتری از دنبالکنندگانتان نشان داده میشود. هر چه قدر این تعامل، یعنی لایک و کامنت زیر پست های شما بیشتر باشد، احتمال حضور شما در قسمت اکسپلور (explore)، بخشی که اینستاگرام برای پیدا کردن صفحات جدید طراحی کرده بیشتر است. افراد در این مکان پستها و ویدیوهای آموزشی را مشاهده میکنند که صفحات آنها را دنبال نکردهاند. افراد معمولا با خواندن بیو های جذاب و ارزشمند به احترام آن چه در آن نوشته شده صفحات را لایک و فالو می کنند. از زمان آغاز رابطه، سریال وارد فاز جدید و جذابی میشود که مضمون اصلی آن تلاشهای این دو جوان پرشور برای رسیدن به آرزوهایشان است. داستان سریال به سه دختر چینی میپردازد که هر یک در سه نسل مختلف برای رسیدن به آزادی در تلاش هستند. او به سختی به آموزش گروه میپردازد و تمرکز زیادی بر ایمنی و اعتماد افراد به هم دارد. داستان این سریال به عنوان یک سریال چینی جدید 2022 به شکلگیری عشقی عجیب میان فالگیری به نام وو یان و شن ژو نسل دوم گائو لنگفو میپردازد.

با وجود این در میان آزمایشها و آموزشها، فنگ شی ژن به آرامی خود را درگیر پسر خانواده دشمن میبیند و به او علاقهمند شده است. این دو متوجه افکار شوم رئیس قبیه مانگ که مسئول قوانین است و حکومت را در دست دارد میشود و قصد دارند به هر طریقی که ممکن باشد جلوی او را بگیرند. یکی از جدیدترین سریال های چینی با موضوعی جذاب، این سریال است که به طور خاص به سن تمرکز دارد! قبلا از بسیاری از کلاهبرداران ایمیلی را به پیج اینستاگرام شما ارسال میکردند که در این ایمیل شما با وارد کردن رمز عبور وارد شدن داخل ایمیلهای اینستاگرامتان به طور کل اکانت خود را پاک می کردید. و برنامه های بعدی تان را برای پیج تان بریزید. بعد وارد برنامه شو. ژو بینگ یی پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه وارد سیاست می شود و طی اصلاحات شدید، فراز و نشیبهایی را در حرفه خود تجربه می کند. در طول 50 سال، خانواده ژو با جزر و مد تغییرات در چین سازگار شده است. ژو بینگ کان و ژنگ خوان، زنی زیبا و در عین حال بدبخت، احساسات عاشقانهای نسبت به یکدیگر پیدا میکنند.خانواده ژو در انجام مأموریتهای خود در زندگی، داستانی حماسی در مورد مردم چین معاصر را به نمایش میگذارد. وو یان کاملا تصادفی با شن ژو آشنا میشود و با او قراردادی هفت روزه امضا میکند. او به مرور کی سونگ را زیر بال و پر خود گرفته و به او آموزش میدهد تا مهارتهای بینظیرش را در آشپزی به کار ببندد.

عموما پرسه خرید فالوور و لایک مشکلی در پیج ایجاد نمیکند ولی برای امنیت بهتر است از سایت های معتبر اقدام به خرید فالوور نمایید تا کیفیت و دیسپلی پیج پایین نیایید. صرفه جویی در زمان و هزینه یکی از مهمترین دلایلی است که باید اقدام به خرید فالوور اینستاگرام کنید. اینستاگرام به تازگی اقدام به شناسایی و حذف فالوورهای فیک کرده است و اگر هر پیجی فالوور فیک زیاد داشته باشد ممکن است تمام فالوورهایش را از دست بدهد چون اینستاگرام خودش به صورت اتوماتیک حذف شان می کند. اگر ویترین مغازه شما جذاب نباشد مشتریها را یکی پس از دیگری از دست میدهید. در طول هفت فصل گذشته این برنامه، اتفاقات و چالشهای جذابی رخ داده است و مشهورترین افراد جامعه چین اعم از بازیگر، ورزشکار، خواننده، دکتر، اقتصاددان، تاجر و هر صنف دیگری به برنامه دعوت شدهاند. این سریال هم از جدیدترین سریالهای چینی است که فصل یک آن در سال 2022 منتشر میشود و انتظار میرود بسیار پرمخاطب و پرطرفدار باشد. سریالی که از جدیدترین و بهترین سریالهای چینی مدت اخیر است و طرفداران زیادی در خود چین و ایران دارد. حالا همین استوری ساده باعث تبدیل کلی فالوور به مشتری در دراز مدت میشود. همین حالا ربات های جدید روی کار آمده اند که کیفیت خوبی ندارند و با ارزان کردن تعرفه هایشان قصد دارند مشتری جذب کنند! وقتی حقیقت بیعدالتی و نارضایتیهای بیست سال پیش آشکار میشود، دو عاشق که در ابتدا در دو اردوگاه مختلف بودند، با هم کار میکنند تا از موانع متعدد عبور کنند و در نهایت حقیقت تکان دهنده را فاش کنند. بله 4 خانم به عنوان شخصیتهای اصلی این داستان با مرحله بحرانی 20 تا 30 سالگی دست و پنجه نرم میکنند. بله! راه حل خرید تیک آبیه .«سایت رسمی خرید فالوور اینستاگرام» به شما این امکان رو میده که تیک آبی رو به راحتی بخرید!

چنگ یی فن پس از اینکه نوه دهسالهاش، چنگ گو زی از خارج از کشور به باز میگردد، در کمال شگفتی متوجه میشود که نوه او استعداد تبدیل شدن به یک اسکیت باز در مسیرهای کوتاه را دارد، بنابراین به این فکر افتاد که نوه خود را برای تبدیل شدن به یک ورزشکار حرفهای آموزش دهد. سریالی متعلق به سال 2022 که البته باید آن را در شمار بهترین سریال های چینی 2022 جا دهید و به تماشایش بنشینید سریال اسکیت به سوی عشق است. اما برای آن باید زمان بسیار زیادی را صرف کنید. نکته مهمی که باید درباره این ربات در نظر داشته باشید آنستکه این ربات دارای پنل نیست و باید آنرا بر روی کامپیوتر خود یا بر روی سرور مجازی نصب کنید البته در کنار این عیب مزیت دائمی بودن را دارد یعنی نیاز نیست که هزینه ماهانه برای آن پرداخت کنید، با یک بار پرداخت میتوانید آنرا بر روی کامپیوتر خود نصب کرده و برای هر تعداد پیج که بخواهید (بدون نیاز به هزینه اضافه) از آن استفاده کنید. سان لی و چن شان چالشهای متعددی را پشت سر میگذارند و به نظر میرسد که شریکی بهتر از یکدیگر برای خود پیدا کردهاند. مادر ژنگ سو نیان که تاثیری زیادی روی پسر خود و شائو ژو دارد در این میان به بیماری خطرناکی مبتلا میشود که چالشهای بعدی را در پی دارد. در داستان این سریال چینی جدید 2022 یک کارآفرین ثروتمند به نام کیائو مو شنگ با همکلاسی دبیرستانی سابق خود سو نیان مواجه میشود که حالا سردبیر یک مجله است و میکوشد کیائو مو شنگ را پای یک مصاحبه بیاورد.

روشهای دیگری هم وجود دارد که به تخصص نیاز دارد. البته زیاد از اشکال مختلف استفاده نکنید بیشتر تخصص خود را به درستی در بیو توضیح دهید و هیچ گونه اغراقی هم نکنید و عین تخصص خود را به درستی و با صداقت بنویسید. اینستاگرام برای جلوگیری از اینکار یک محدودیت برای کاربران درنظر گرفته است که تعداد اکانت های دنبال کننده هر پیج نباید بیشتر از 7000 باشد که اگر اکانتی شمارا فالو نمود که تعداد دنبال کننده و دنبال شونده آنها تفاوت بسیاری داشت به جعلی بودن آن شک کنید. تجارت در حال توسعه و رونق است که لی دا لی اجازه میدهد آی چینگ برای سپری کردن دوران بارداری به مرخصی برود اما او بچهدار نمیشود و چالشها مشکلاتی در پی آن بروز پیدا میکند. آی چینگ که والدینش بسیار به او وابسته هستند عاشق یک آرایشگر روستایی به نام لی دا لی میشود که با سرمایه اولیه والدین آی چینگ یک کسب و کار راه انداخته است. اما او متوجه میشود که او ژه یه انسان نیست او در هر ماه کامل شرایط وحشتناکی را تحمل میکند که او را به یک جانور دیوانه تشنه خون بدل میکند. این سریال درواقع با اقتباس از رمانی به همین نام ساخته شده و ضمن یک اقتباس وفادارانه از سوی تیم نویسندگی، جنبههای طنز جالبی هم دارد. از طرفی هم ممکن است پس از تلاش فراوان، آن نتیجه مطلوب به دست نیاید. یکی دیگر از نیاز های اساسی که در قرعه کشی اینستاگرامی مورد توجه افراد قرار دارد، امکان دریافت خروجی اکسل در این مسابقه وجود داشته باشد، این داده میتواند یک بانک تبلیغاتی مناسب باشند تا شما برای اجرای سایر ایده های قرعه کشی اینستاگرامی از آن استفاده کنید. این دو به مرور با هم برای مسابقه آشپزی آماده میشود.

اوضاع این دو با همین ملاقات و دوستی ادامه پیدا میکند تا جایی که ناگهان به خود آمده، متوجه میشوند کنار هم زندگی میکنند! یک ربات بهگونهای برنامهریزی شده است که شما را تا زمانی که فالوو بک دهید، مکرراً فالو و آنفالو کند. چن میان بالاخره تایید پدرش چن جینگیه را به دست میآورد و در کمال تعجب، چن جینگیه و ژنگ کایشین زمانی که در تیم ملی حضور پیدا میکنند، به صمیمیترین دوستان هم بدل میشوند. Falling Into Your Smile یک سریال چینی جدید ، عاشقانه و جذاب است که داستان عشق خاصی میان دو شخصیت گیمر را روایت میکند. این سریال به عنوان یکی از پربینندهترین سریالهای چینی در سال 2020 از نتفلیکس هم پخش شد. این سریال از مهمترین سریالهای چینی است که در ایران طرفداران زیادی دارد و بر اساس رمانی با همین نام ساخته شده است. از این رو، اگر آنها را تماشا نکردهاید، پیشنهاد میکنیم حتما آنها را در لیست سریالهای خود قرار دهید. البته برای بالا بردن نرخ تعامل کارهای زیادی میتوان انجام داد که در ادامهی مطلب در مورد آنها صحبت میکنیم. برای مطالعه بیشتر در مورد نوشتن کپشن مطلب «کپشن چیست ؟ در این مطلب می خواهیم روش های افزایش رایگان فالوور اینستاگرام بدون پسورد را به شما بیاموزیم. در واقع لایک اینستاگرام برای سرویس های مختلف کار می کند برای مثال اگر استوری گذاشتید یا حتی ریلز باز هم می توانید ویو پست اینستاگرام خریداری کنید. صد سال بعد، سو مو قدرتمند به یون هوانگ تحت تسلط کانگ لیو باز میگردد. کیائو مو شنگ تحت فشار مصاحبه فاش میکند که هویت واقعی او کیائو مو شنگ نیست اما به مرور یک رابطه عاشقانه میان او و سو نیان شکل میگیرد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟